Vásárlói vélemények
Az ügyfeleink által adott átlagértékelés a következő:
4.69 össz. 5
2017-11-24 16:48:50
Előző rendelésnél is tapasztaltam, hogy a csomagolás vizes volt. De olyan gondosan volt becsomagolva, hogy a szőnyegen semmi nem érződött. Most viszont dohos szaga van :-( (igaz száraz volt). A rojtokon lévő csomózás néhány helyen hiányzik :-( .
Pályi M.
A CarpetVista válasza : Hello, We are sorry to hear about the issues with the carpet being delivered and having a poor smell. Normally this is not a lasting issue and the smell if caused by it being wrapped in plastic for an extended amount of time. The smell will go away shortly but of course, if you notice that it remains, contact us and we will assist you in finding a solution that works so that you can be satisfied. Regards, CarpetVista Support
2017-11-23 08:30:59
Dr.biro B.
2017-11-20 22:19:00
Nagyon elégedett voltam a szolgáltatással. A szőnyeg olyan gyönyörű, mint amilyennek vártam.
Dul Z.
2017-11-20 17:46:33
Megbízható minőség, gondos csomagolás és gyors szállítás.
Pályi M.
2017-11-20 17:06:28
Nagyon gyorsan ideért. Csodálatos a szőnyeg, azt a terméket kaptam, amit a képek alapján vártam. Mindennel elégedett vagyok, fogok még a CarpetVistáról rendelni :)
Milesz-Nagy O.
2017-11-19 22:32:01
Lengyel V.
2017-11-18 16:48:29
Tökéletes a szőnyeg, gördülékeny a kiszállítás. Köszönjük!
Katalin K.
2017-11-17 14:17:09
Szabó K.
2017-11-16 10:23:34
Profi módon müködik a CarpetVista weboldal és a szállítás!
Máté C.
2017-11-15 08:28:29
Beleznai L.
2017-11-14 15:11:33
Üregi J. I.
2017-11-12 07:28:21
A vásárlás menetével nagyon meg vagyok elégedve. Biztosan vásárolok még Önöknél.
Szekeres T.
2017-11-11 23:25:29
Nagy örömöt okozott ez a vásárlás. A szőnyeg szebb, mint a képen volt, gyönyörű telített színei vannak,tisztelettel gondolok arra, aki készítette. A vásárlásról nem is gondoltam, hogy ilyen egyszerűen, gördülékenyen megy, nagyon köszönöm, hogy ilyen szép élményben volt részem.
Sára D. B.
2017-11-11 20:30:06
Pethő I.
2017-11-11 20:14:18
Dióspatonyi I.
2017-11-11 18:36:07
Csápenszki K.
2017-11-07 11:56:56
Perfect carpets, perfect service.
Nikovics É.
2017-11-07 08:41:04
Karoliny M.
2017-11-05 06:57:14
Tömördi V.
2017-11-02 22:00:56
Kiricsi K.
A CarpetVista válasza : Dear customer, Thank you for your time to answer our questions and for your feedback. We are sorry to hear that you are not completely satisfied with your order. Regarding the folds on the carpets, the reason we fold our items for transportation is because they are packed in accordance to the standards and norms provided to us from our shipping partners UPS and Fedex. The folding minimises the risk of the carpet being damaged due to the fact that there is less surface area, furthermore, the transportation costs are also minimized for the customer. If you have fold marks in your carpet they should disappear by themselves after a short while. When the carpet lays flat on the floor, the wool has a natural composition that makes it regain its structure and shape. Our customer service would be more than happy to assist you with tips and recommendations how to get rid of the folding marks. Have a great day! Your carpetVista-Team
2017-11-02 12:16:35
Pereszlényi A.
2017-11-02 08:00:34
Pál I.
2017-11-01 08:53:20
Horváth-Görög D.
2017-10-31 21:36:30
Nagyon kedves emberek dolgoznak a carpetVistanal.koszonom
Walter L.
2017-10-31 11:10:20
Patrik J.
2017-10-31 10:26:39
CarpetVista is excellent -it applies to the service,the carpet,the delivery as a whole!I bought carpet here for the second time,but definitely noot the last one!Thank you!
Madácsy A.
2017-10-29 18:04:31
Elekes R.
2017-10-27 19:25:03
Sonkovics Z.
2017-10-27 08:38:10
Máté C.
2017-10-25 13:57:31
Csanaki T.
A vásárlói értékeléseket áthelyeztük a Trustpilot független weboldalára. A régebbi értékeléseket itt olvashatja, azonban ha a frissebbekre kíváncsi, vagy értékelést írna, kattintson ide: