Vásárlói vélemények
Az ügyfeleink által adott átlagértékelés a következő:
4.69 össz. 5
2012-12-03 17:18:36
Anna M. B.
2012-12-03 06:42:49
Már harmadszor rendeltem. Most is maximálisan meg vagyok elégedve.
Józsefné F.
2012-12-01 17:29:09
Júlia S.
2012-11-30 21:37:21
Ágnes A.
2012-11-22 18:07:21
Edit D.
2012-11-22 18:06:26
Edit D.
2012-11-18 15:27:36
Boldog vagyok hogy, rátaláltam erre a gyönyörű szőnyegre. Csodálatos a színe, a fénye, a tapintása. Egyszerű, gyors a rendelés, a kiszállítás, az átvétel. Minden követhető, korrekt. Köszönöm M.M.
Mária M.
2012-11-15 21:30:45
Teljes mértékben elégedettek vagyunk a megrendelt szőnyeggel, és a webáruház szolgáltatásaival, kiszolgálási minőségével. A képek jól tükrözik a valóságot.
Balazs B.
2012-11-14 08:59:12
A vásárlással, a szállítással teljes mértékben elégedett vagyok ! A jövőben is fogok Önöktől vásárolni.
MAGDOLNA O.
2012-11-14 08:34:03
Márta B. S.
2012-11-13 09:09:41
Edit D.
2012-11-12 18:58:46
Lajosné S.
2012-11-12 14:38:20
Nóra R.
2012-11-11 18:07:14
Mónika M.
2012-11-11 14:12:26
Még fogunk rendelni !
ANTAL L. K.
2012-11-09 16:39:16
István K.
2012-11-09 09:54:03
Anikó K. G.
2012-11-08 20:10:42
Balla J.
2012-11-07 21:45:37
Balázs K.
2012-11-07 20:27:05
Már a válogatás is nagy élmény volt, és a vásárolt szőnyegekkel nagyon elégedettek vagyunk.
Anna P.
2012-10-31 17:51:38
A banki átutalás nehézségei, angol levelezés-forditás? megadott telefon nem müködött..egyszerübb megrendeléssellehetne lebonyolitani! üdv Gy né
éva G.
A CarpetVista válasza : Thank you for your post. We are sorry that you had some difficulties with the bank transfer. We unfortunately do not have any Hungarian speaking representatives but you are always welcome to send us a mail and we can use an online program to translate your message. Kind regards from the CarpetVista team
2012-10-29 19:19:32
Megbízható szállító ! Mindenkinek ajánlom.
Mária H. D.
2012-10-29 17:54:10
..at first i was a bit stressed :), not finding durries, but in the end accidentally have found them; okey, was just using the search field, which won't return any hits for the carpet type.. now i know they all are under "modern carpets/rölakan/dorri". ..these carpets are relatively cheap, easy to handle/transport, but still quite nice, when you don't have any über-artistic expectations, sooo i'll be looking for them @carpetvista in the future too. hej hej
David S.
2012-10-26 18:09:54
Egyszerüen nagyszerű volt minden és nagyon köszönöm!
Katalin N.
2012-10-18 15:48:46
Nagyon izgultam az első vásárláskor, mert nem tudtam az ügyfélszolgálattal magyarul beszélni.
Bíztam a cégben, ezért interneten átutaltam a pénzt. Négy nap múlva sértetlenül megkaptam a csomagot. Örülök, hogy a szőnyeg nem gyűrődött a szállítás során, persze gyapjúnak nem is szabad gyűrődnie! Minden esetre most már majd bátrabban merek rendelni, mert jól működik a rendszer.
Anna M.
2012-10-16 17:46:06
ZOLTÁN T.
2012-10-07 13:11:38
Andor M.
2012-10-07 05:09:48
Szilvia H. V.
2012-10-05 11:15:12
Nagyon lényegesnek tartom, hogy itt biztonságosan lehet vásárolni, kockázat nélkül. Megnyugtató, hogy ha mégsem illik a neki szánt helyre a szőnyeg, vissza lehet küldeni, másikat kipróbálni.
Nikoletta P.
A CarpetVista válasza : If you are not 100% satisfied with the carpet when it arrives we are more than happy to help you with the return. Just contact our customer service and we will take care of the rest. Kind regards from CarpetVista
2012-10-02 07:08:17
Nem tudtam hogyan lehet felvenni a kapcsolatot Önökkel a szállítás idejének pontosítására. Ezért többször anglul kellett irnom. Abban a munka teljesítése érdekében leirtam, hogy hétőn délután, kedden és szerdán szint egyz nap megfelelő lesz a szállításra. Nem tudtam, hogy ez az üzenet eljutott önökhöz vagy sem. Meglepetésre tegnap délután megérkezett a küldemény! Jó lenne ha az ügyfelekkel egyeztenének a szállítás időpontjáról.
Dr M. S.
A CarpetVista válasza : Dear customer. Thank you for your post. We did contact FedEx to try and make the delivery based on the times you gave to us, but it is not always possible for them to guarantee. This is because they do not know the exact routes they will have that day and it can be difficult to predict the arrival time. We did send you an email explaining this, but maybe the message ended up in your junk mailbox. Hopefully you liked the carpet and we are sorry that it could not arrive exactly when you wanted. Kind regards from CarpetVista.
A vásárlói értékeléseket áthelyeztük a Trustpilot független weboldalára. A régebbi értékeléseket itt olvashatja, azonban ha a frissebbekre kíváncsi, vagy értékelést írna, kattintson ide: